هدف ایجاد شرکتی است که:

  1.  از طریق مشاوره دهی افراد متخصص در حوزه های مختلف کشاورزی(آب،خاک، گیاه پزشکی،اقتصاد کشاورزی،آفات و بیماری های گیاهی،باغبانی،دامپروری، شیلات و…..) بتواند مشکلات کشاورزان و دامداران حل کرده و با ایجاد کسب و کار برای فارغ التحصیلان متخصص، شرایط تبدیل علم به عمل را فراهم نماید. با اجرای این ایده، حلقه اتصالی میان مراکز علمی و دانشگاهی و مزارع کشاورزی ایجاد و انتقال علم انجام می‌شود، همچنین دانشجویان کشاورزی در حال تحصیل دانشگاه را نیز با فرصت های شغلی رشته شان آشنا کنند.

  2.  کشاورزان و باغداران و دامداران را از حوادث طبیعی و جدیدترین اخبار با خبر کرده و به بازاریابی و معرفی محصولات آن ها بپردازد و با دریافت مبلغی برای معرفی محصولات آنها بازار یابی الکترونیک یا فیزیکی را نیز انجام دهد.

  3.  در صورت تمایل تولیدکنندگان و ثبت نام آنها در مرکز، با توجه به شرایط اقلیمی و خصوصیات خاک و بازار محصول محصول مناسب و اقتصادی به متقاضی معرفی می شود تا با کشت و تولید آن آینده اقتصادی تضمین شده ای داشته باشد.

  4.  دانشجویان علاقه مند می توانند با عضویت در مرکز (به صورت حضوری ،یا دانشگاه های دیگر به صورت ثبت نام در سایت ) در در دوره های آموزشی که توسط اساتید برگزار می گردد شرکت کنند و همچنین فرصت های شغلی رشته شان آشنا شده و با  تولید کنندگان آن بخش ارتباط بگیرند و فراز و فرود های آنان آشنا شده و همچنین دانش خود را   با تکنولوژی روز ادغام کنند و پلی بین دانشگاه و صنت ایجاد کرده و همچنین کتب ،مقالات و پاور پوینت های آموزشی از مشاوران خبره مرکز  دریافت دارند.

  5.  همچنین به دلیل فصلی بودن درآمد کشاورزان و مشکلات ناشی ازآن و همچنین عدم دسترسی تولیدکنندگان به بازار امکان معرفی محصولات کشاورزان به فرآوری کنندگان صنعتی و امکان پیش خرید محصولات را برای آنان فراهم کنند و دست دلالان از اقتصاد کشور را کوتاه میکند و درآمد تضمین شده برای آن ها ایجاد میکند